Cross Media

U zoekt iemand die:

  • Doelgroepen kan selecteren; 
  • Adressen kan leveren;
  • Gepersonaliseerde mailings kan produceren;
  • Persoonlijke URL’s (PURL) kan genereren;
  • Video’s kan personaliseren;
  • DM campagnes koppelt aan Social Media; 
  • E-mailcampagnes kan verzenden;
  • Mobiele campagnes verzorgt;
  • Verworven leads inzichtelijk maakt door inzet van cross media marketing?

 

 

Gevonden!

Wij beheersen bovenstaande disciplines. 
Onderstaand meer over de mogelijkheden.

 

 

Stel, u wilt: 

Leads genereren door persoonlijk met uw doelgroep te communiceren? 


Met cross media marketing bent u in staat om klanten persoonlijk te bereiken. Hoe meer informatie u heeft over uw doelgroep, hoe persoonlijker u de doelgroep kunt aanspreken. Denk hierbij aan informatie over leeftijd, geslacht, inkomen of hobby’s. Onderstaand treft u één van onze werkwijzen die inzichtelijk maakt hoe u door cross media marketing persoonlijk kunt communiceren.
 
Cross Media
 
 
 
 
  
 
Wilt u deze DM meetbaar maken?: 
* verplichte velden

Selectie database

Laat u voorlichten over inzet van de juiste database.
Laat ons adviseren wie de juiste personen zijn om te
benaderen.

Verzenden Direct Mail

Verzend uw mailing geprint met een persoonlijke URL
(PURL). Met als doel dat uw DM per persoon (online)
meetbaar wordt.

Doelgroep bezoekt website

middels PURL

De PURL wordt door de doelgroep van uw DM bezocht.
Hierdoor is per persoon meetbaar wat zijn/haar online
gedrag is.

Extra attentiewaarde:

gepersonaliseerde video op PURL

Als aanvulling op uw campagne zorgt een
gepersonaliseerde video voor extra attentiewaarde.

Koppel uw DM campagne

aan Social Media

Als aanvulling op uw campagne kan een koppeling
met bijvoorbeeld Facebook (‘Vind ik leuk’ of ‘Delen’)
voor een hogere respons zorgen.

Opvolging via e-mail of SMS

Breng uw campagne extra onder de aandacht door
een e-mail of SMS te verzenden. Met vermelding
van dezelfde PURL als op uw DM. Meerdere contact-
momenten verhoogt de respons.

Leads inventariseren en opvolgen

Dankzij rapportages weet u exact wie van de benaderde
personen interesse heeft getoond in uw product/dienst.
Deze personen zijn als lead te kwalificeren, zodat u hier
vervolgens uw product/dienst aan kunt verkopen.

Wat is onze werkwijze?

Stel: U of uw reclamebureau heeft een cross mediale campagne ontwikkeld. Het concept is akkoord (vormgeving, tekst, beeld, etc.), maar voor de productie van de campagne heeft u nog geen partner. Dan is onze werkwijze iets voor u. Met onze gespecialiseerde kennis zorgen wij er namelijk voor dat alles geregeld wordt. Denk hierbij aan alle werkzaamheden zoals hierboven omschreven. Het enige wat u of uw bureau hoeft te doen, is de bestanden aanleveren. Wij zorgen voor de rest. Nu is de ene campagne de andere niet, dus begint alles uiteraard met het maken van een afspraak.
Zoekt u als bureau, brand manager, marketeer of vormgever ondersteuning m.b.t. personalisatie?

Klik hier voor onze werkwijze en laat u adviseren over cross media personalisatie.
Ons gehele aanbod
snel doorbladeren?
Bekijk hier de creatieve
direct mail voorbeelden.

Gewerkt voor: